• 30 Лис /2020
  • UA | RU

Політика

Вибори мера Запоріжжя: скільки кандидати витратили на рекламу в Facebook

Серед кандидатів на посаду міського голови Запоріжжя найбільше на рекламу дописів у соціальній мережі Facebook витратив зі своєї офіційної сторінки  Віталій Рябцев – 5,3 тисячі доларів.

Дані про витрати містяться у відповідному сервісі Facebook.

Віталій Рябцев балотувався на посаду міського голови Запоріжжя від партії “Батьківщина”. На час балотування був депутатом Запорізької міської ради та занчився директором ТОВ “Громадсько-політичний портал “Акцент”.

За Рябцевим йде Юрій Ружин, зі сторінки якого перераховано на рекламу в Facebook 3,5 тисячі доларів. Він 2015 року обирався до Запорізької обласної ради від «Радикальної партії Олега Ляшка». У раді Ружин увійшов до депутатської комісії з будівництва і транспорту. Від вказаної партії балотувався і на посаду очільника міста. 

Трійцю найбільших рекламних кампаній у соцмережі замикає Олеся Крамаренко – витрати з її сторінки на піар склали 2,5 тисячі доларів. Олеся Крамаренко керує громадською організацією «Дзига», у місті відома проведенням екологічних мітингів. На посаду міського голови балотувалась від партії “За Майбутнє”. 

Також на рекламу в Facebook за своїх офіційних сторінок витрачали кошти кандидат від “Слуги народу” та заступник голови Запорізької ОДА Віталій Тишечко (2,2 тисячі доларів) та самовисуванець і військовий Дмитро Осипов (593 долари). 

Чинний мер міста Володимир Буряк не публікував рекламних дописів зі своєї офіційної сторінки. Витрати для інших кандидатів, зокрема Валерія Прозапаса (“Європейська Солідарність”), Елли Слепян (“Наш край”), Дениса Тарасова (“Сила Людей”), Віктора Хоцького (самовисування) встановити наразі неможливо.

Серед партій найбільший бюджет продемонструвала організація «За Майбутнє». Зокрема, зі сторінки “Запоріжжя ЗА Майбутнє” на рекламу витратили 21,1 тисячі доларів. Вона випередила партію «Слуга Народу», запорізька сторінка якої «Слуга народу – Запоріжжя» витратила на рекламу за останні три місяці 18,4 тисячі доларів. Найменше реклами в Facebook у передвиборчий період замовляли від “Опозиційної платформи – За життя. Запоріжжя” – 724 долари.

Зазначимо, що тут наводяться дані лише стосовно витрат кандидатів на посаду міського голови з їхніх зазначених офіційних сторінок у соціальній мережі Facebook, та зазначених сторінок партій. Нагадаємо, цього року на посаду голови Запоріжжя балотувались 10 кандидатів. 

Читайте також: Депутатські запити запорізьких обранців: проблеми на “Іскрі” та розслідування проти колег
Підтримати проєкт

 

 

Комментувати