У Херсоні завершили ремонт крану “Захарій”, який будує запорізькі мости

На херсонському судноремонтному заводі завершили основний ремонт крану LK-800 (“Захарій”), який натрапив на підводну скелю під час будівництва запорізьких мостів. 

Про це повідомляється на фесбук-сторінці Служби автомобільних доріг у Запорізькій області.

У “сухому” доку ремонтного заводу ліквідували пошкодження, яких кран зазнав на початку травня, натрапивши на підводну скелю. За словами підрядника Onur Group Ukraineчерез неправильно пророблену роботу щодо річкового маршруту.

Невдовзі кран обіцяють спустити на воду та відправити до Запоріжжя продовжувати будівництво вантових мостів.

Щоб прискорити повернення крану на об’єкт, незначні роботи по завершенню ремонту будуть відбуватись на шляху до Запоріжжя – у трюмах судна.

Якість ремонту проінспектували директор департаменту з розвитку доріг Укравтодору Андрій Івко та заступник начальника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олександр Шандиба.

Кран “Захарій” вважається найбільшим в Україні. У 2011 році кран впав у річку в Києві. Причиною аварії тоді назвали неправильні дії капітана – під час робіт він від`єднав лівій понтон, який забезпечував стійкість крану.

Нині на балковому мості через річку Старий Дніпро у Запоріжжі розпочали третій етап поздовжнього насування металоконструкції, що стане основою мосту.

Коли третій етап насування завершать, мостобудівники перекриють 128-метровий прогін, що є найдовшим при будівництві мостів по всій Україні.

Балковий міст через річку Старий Дніпро входить до складу Автотранспортної магістралі через річку Дніпро. Магістраль складається з 26 штучних споруд, 6 транспортних розв’язок та матиме протяжність 9,1 км.

Читайте також: Запорізька земельна начальниця отримала підозру у продажі 9 ділянок за заниженою ціною

Наші новини в TELEGRAM