Запорізьких підприємців підозрюють у крадіжці майже двох мільйонів на залізниці 

Запорізький апеляційний суд залишив без змін заставу для двох керівників запорізької фірми, яких підозрюють у незаконному заволодінні 1,8 мільйона гривень “Укрзалізниці”.

Про це повідомляється у відповідних ухвалах суду.

Згідно з матеріалами справи, “Укрзалізниця” впродовж 2018-2019 років замовила ТОВ “Машинобудівному заводу “Квік” ремонт колісних пар пасажирських вагонів.

Надалі сторони підписали акти виконаних робіт і фірма отримала за ремонти гроші.

Втім згодом ці договори почала перевіряти фіскальна служба. З’ясувалося, що на час отримання замовлення «МЗ «Квік» не було офіційно сертифікованою компанією для проведення таких ремонтів. Тож “МЗ “Квік” замовило ремонти іншим фірмам.

Окрім цього, силовики стверджували, що працівники “Укрзалізниці” змовилися з керівництвом “МЗ “Квік” і двічі заплатили фірмі за ремонт одних й тих самих 4 колісних пар, які до того ж були забезпечені гарантійним обслуговуванням.  Таким чином “МЗ “Квік” отримало зайві 1,8 мільйона гривень

З огляду на це правоохоронці у 2019 році відкрили кримінальне провадження щодо службового підроблення та зловживання службовим становищем для заволодіння грошима (стаття 191 та 366 Кримінального кодексу України). І почали слідство.

Згодом «фіскали» оголосили підозру виконавчому та генеральному директору “МЗ “Квік”, а суд обрав для них запобіжний захід у вигляді застави (відповідно 181 та 227 тис. грн). Також на них поклали низку обов’язків: здати закордонний паспорт, утриматися від спілкування зі свідками, не відлучатися за межі Запоріжжя без дозволу слідства, повідомляти про зміну місця проживання слідчим.

Адвокати підозрюваних не погодилися з таким рішенням суду і звернулися до апеляції. Вказували, що після звірки між “Укрзалізницею” та “Квік” дійсно виникла розбіжність щодо ремонту, але тільки однієї колісної пари. За цю колісну пару фірма згодом повернула “Укрзалізниці” зайві 543 тисячі гривень. Стосовно решти колісних пар – то виникла плутанина у актах виконаних робіт. Фірма двічі не ремонтувала одні й ті ж колісні пари. 

Зрештою апеляційний суд залишив заставу для обох керівників. Обвинувачення підкріпило свої доводи про дублювання робіт договорами, актами, відомостями, довідками, висновком економічної та почеркознавчої експертизи, також протоколом допиту економіста і бригадира колісно-роликового цеху “Укрзалізниці”. 

Окрім цього, нині є ризик впливу підозрюваних на свідків, також їх переховування від слідства.

На сайті Судової влади України підозрюваними у цій справі вказуються Денис Денисенко та Денис Монастирський.

Водночас до керівництва “МЗ “Квік” входять Дмитро Денисенко та Денис Монастирський.

У системі “Прозоро” “МЗ “Квік” отримало замовлень на 378 мільйонів гривень – усі від структур “Укрзалізниці”.