Запоріжцям розповіли про основні незаконні відмови у щепленні від коронавірусу

Серед основних неправомірних причин при відмові у щепленні: відсутність декларації з сімейним лікарем, відсутність конкретної вакцини, переадресація у інший пункт щеплення.
Про це повідомляється на сайті Запорізької облдержадміністрації.
Так, за словами директора Департаменту охорони здоров’я Запорізької ОДА Олексія Кулинича, відсутність декларації з сімейним лікарем не є підставою для відмови громадянам у вакцинації.
Якщо у вас немає декларації із сімейним лікарем, просто візьміть з собою на щеплення паспорт та індивідуальний податковий номер.
Якщо ж вам відмовили через те, що попереднє щеплення зроблене в іншому закладі, то отримати наступну дозу вакцини можна в будь-якому пункті чи центрі вакцинації в будь-якому куточку України, незалежно від того, де ви робили перше щеплення.
Переглянути актуальний перелік пунктів щеплення і центрів масової вакцинації та обрати найближчий можна за цим посиланням: vaccination.covid19.gov.ua/list
Відсутність конкретної вакцини також не може бути причиною відмови у щепленні. Комбінування вакцин проти COVID-19 є цілком безпечним та ефективним. Якщо конкретна вакцина наразі не доступна, або на першу дозу у вас сталася важка реакція, можливе використання вакцин різного типу для першої, другої та наступних доз та введення за такими схемами:
Інактивовані вакцини (CoronaVac/Sinovac) + векторні (AstraZeneca) або мРНК (Pfizer, Moderna);
Векторні вакцини (AstraZeneca) + мРНК-вакцини (Pfizer, Moderna);
мРНК-вакцини (Pfizer, Moderna) + векторні вакцини (AstraZeneca).
Якщо вам відмовили у вакцинації через недостатню кількість охочих вакцинуватися, ви можете щепитися вакциною СoronaVac від Sinovac Biotech, яка містить 1 дозу у флаконі.
Окрім цього, ви можете залишити свої дані, щоб вас внесли до списку охочих вакцинуватися конкретною вакциною. Коли набереться достатня кількість людей, вас запросять на вакцинацію.
Якщо ж ви зіткнулися з непрофесійною поведінкою медичного персоналу під час вакцинації, то можете повідомити про це адміністрацію медзакладу, де вам проводили щеплення.
Також можете звернутися до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я за телефоном: 0 800 60 20 19.
У випадку виникнення додаткових запитань або проблем, звертайтеся до регіональних Департаментів охорони здоров’я, контакти яких можна знайти за цим посиланням.
Читайте також: Невдовзі гроші за “короновірусне” щеплення виплатять й підліткам
Наші новини в Телеграм: t.me/zr_info