У Запоріжжі правоохоронці припинили роботу шахрайського call-центру

У Запоріжжі правоохоронці припинили роботу шахрайського call-центру. З нього телефонували під виглядом працівників різних держустанов. 

Про це повідомляє поліція Запорізької області, Запорізька обласна прокуратура.  

Повідомляється, що call-центр діяв на території Запоріжжя з лютого до вересня 2022 року. 

Так, до рук шахраїв потрапила клієнтська база однієї з торгівельних організацій, яка до 2018 року продавала медичне приладдя та медикаменти. За допомогою цієї бази аферисти вишукували «фінансово цікавих» людей. 

Надалі їм телефонували та представлялися «виконавчою службою», «казначейством», «банківськими установами», «фінансовим моніторингом України» тощо. 

“Громадянам повідомляли, що вони стали жертвами шахрайства, але злодії викриті і держава в інтересах потерпілих подає цивільні позови. Для отримання грошової компенсації необхідно сплатити відповідні обов’язкові платежі”, – вказує поліція.

Для переказів коштів шахраї надавали підконтрольні банківські рахунки. Таким чином за пів року змогли виманити понад 3 мільйони гривень.

За даними слідства, схему організавала 49-річна мешканка Запоріжжя, їй допомагав чоловік та ще чотири “працівника”. 

Під час обшуків у них вдома та в сall-центрі за останнім місцем його розташування правоохоронці знайшли мобільні телефони, сім-бокси, сім-карти, стартові пакети мобільних операторів, комп’ютерну техніку, зошити з чорновими записами. Також – майже 50 тисяч гривень, понад 4 тисячі доларів та 400 євро готівкою.

Нині всім фігурантам оголосили підозру за низкою статею, зокрема, щодо шахрайства в особливо великих розмірах  (ч. 4 ст. 28 ч, ч. 1, ч. 2 ст. 255,  4 ст. 190 КК України).

Аферистам загрожує  від п’яти до дванадцяти років тюрми з конфіскацією майна.